Overlevelse mod alle odds: Anden Verdenskrig
Overlevelseseksperten Hazen Audel rejser verden rundt for at genopleve nogle af de mest ekstraordinære historier om overlevelse i vildmarken under 2. verdenskrig.
Følg 11 amerikanske soldaters overlevelsesrejse efter flugten fra en krigsfangelejr i Filippinerne.
Følg fire amerikanske piloters rejse efter deres styrt i Australiens fjerntliggende Gulf Country.
Følg en krigsfanges kamp for at undgå at blive taget til fange på den nazi-besatte ø Kreta.
Følg 10 fangers flugt fra en brutal japansk arbejdslejr i Thailand under 2. verdenskrig.