Adam
Med vinduerne åbne hører Adam sin mors musiske ekko i gårdhaven i Berlin. På trods af deres forskelle føler han sig forbundet til hende gennem den tunge bas. Nu, stillet over for hendes uoprettelige hjerneskade, navigerer Adam alene gennem livet. Han skaber sin egen vej, forelsker sig og søger sin far, alt imens han ærer sin mors ønske om værdighed.