I verdens første action-musical foretager Jake og hans SWAT-hold en razzia i en nedlagt fabriksbygning for at fælde landets farligste terrorist. Naturligvis mens de synger og danser.
Jake mister sin bedste ven Zach i en SWAT-indsats nær Detroit. Otte måneder senere forsøger Jake og hans hold at få ram på “The Mother”, terroristen, der var ansvarlig for Zachs død. De synger og danser, mens de kæmper sig igennem fjenderne. Men så fører Jakes blinde hævntørst dem i hænderne på en dødbringende snigskytte. Kun ved at indrømme sine sande følelser kan Jake redde dagen.