Drama, At blive voksen
Da Ella var 12 år, havde hun sit første slagsmål, Og da hun var 12 år, opdagede hun sin seksualitet. Nu er hun 18 og tænker over, hvordan hendes besættelse af brorens bedste ven Moses efterlod hende med en hemmelighed, som hun stadig bærer på.