The Boy in the Bubble
Ti-årige Rupert bliver smaskforelsket for første gang. Da det hele går grueligt galt, ønsker han aldrig at opleve hjertesorg igen. Han finder en tryllebog og kaster en besværgelse, der skal gøre ham følelsesløs for evigt.