PORTRAITS DE VOYAGE : LA RÉUNION - La marche sur le Feu
En tamil på øen Réunion inviterer os til en ceremoni, hvor unge mænd fra samfundet går gennem ild for at demonstrere sindets overlegenhed over kroppen.