PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
En capoeira-mester forklarer candomblé, en forfædrekult med orishaer, som var afrikanske guder, der blev indført af slaver. Ligesom enhver slave er enhver capoeirista beskyttet af en orisha.