Tiny Beautiful Things
Tiny Beautiful Things er baseret på Cheryl Strayeds bestseller-serie, der handler om en kvinde, hvis ægteskab synger på sidste vers, hvis datter knap nok taler til hende, og hvis forfatterkarriere er ikkeeksisterende. Så da en ven foreslår hende at overtage en læserbrevkasse, føler Clare, at hun er den sidste person, der er egnet til jobbet... selvom hun måske er helt og aldeles kvalificeret.
Mens hendes liv falder fra hinanden, bliver Clare bedt om at styre læserbrevkassen Dear Sugar.
Danny og Clare forsøger at få styr på deres forhold, og Clare mener, hun har truffet forkerte valg.
Danny og Clare ser på deres sexliv, mens en brevskriver fortæller om sin kærestes skam.
Da Amy får gode nyheder på et forfatterophold, overvejer Clare, om hendes familie begrænser hende.
Efter nye chokerende nyheder fra Danny afslører Rae, hvem der afleverede de forsvundne penge.