Fleishman is in Trouble
Den nyligt fraskilte 41-årige Toby Fleishman kaster sig ud i app-baseret dating med en succes, han aldrig oplevede i sin ungdom. Så forsvinder hans ekskone og efterlader ham med deres to små børn og ingen antydning af, hvor hun er, eller om hun planlægger at vende tilbage.
Toby nægter at lade Rachels ubetænksomme (og tidligere) aflevering holde ham fra at gå på date.
Toby undersøger Rachels forsvinden. Libby inviterer ham på en tur til New Jersey.