Armin Only: Intense
Oplev det betagende sidste show på Armin van Buurens 'Intense'-verdensturné. Koncertfilmen, der af anmeldere er blevet hyldet som hans bedste optræden nogensinde, fanger energien, forestillingen og følelserne fra en legendarisk DJ på toppen af sin karriere, der leverer en uforglemmelig aften.