Sleepy Hollow
Ichabod Crane vågner fra en kamp mod døden 250 år ude i fremtiden, hvor han skal løse et mysterium der går tilbage til USA's grundlæggere. På grund af en blodfortryllelse der blev smidt på en slagmark under revolutionen, er den berygtede hovedløse rytter genoplivet sammen med Crane, og den morderiske rytter er på den blodige krigssti i nutidens Sleepy Hollow.
Efter en stor opdagelse, kæmper Crane og Jenny med at fortælle nogle vanskelige nyheder til Diana.
En af ​​Cranes største fjender kommer til byen for at true Washingtons embedsmænds sikkerhed.
Mollys far vender tilbage fra udstationering, mens gruppen når en chokerende erkendelse.
Da internetsensationen Logan Macdonald kommer til byen, rammer en overnaturlig infektion.