Helstrom
Daimon og Ana Helstrom er søn og datter af en mystisk og magtfuld seriemorder. De to søskende har et kompliceret forhold, og oveni det hele skal de opspore menneskehedens værste eksemplarer. Til det formål udnytter de deres individuelle livssyn og evner.
Daimon efterforsker en sag om besættelse. Ana iscenesætter en auktion for at afsløre en forbryder.
Ana kæmper for at holde sine mørke drifter i ave, og Daimon får et tilbud af The Blood.
Flere forhold bliver dybere, som endnu mere sættes på spil. Hastings og Ana gør noget utænkeligt.