The East
En ung kvinde (Brit Marling) infiltrerer en farlig aktivistgruppe, der går efter uagtsomme virksomhedsledere, i denne sexede thriller, som også har Alexander Skarsgård og Elliot Page på rollelisten.
I denne anspændte, sexede thriller fra produceren Ridley Scott og Zal Batmanglij medvirker Brit Marling, Alexander Skarsgård og Elliot Page. En ambitiøs nyansat i et elitistisk efterretningsfirma (Marling) får til opgave at infiltrere en undvigende aktivistgruppe, som terroriserer uagtsomme virksomhedsledere. Jo mere involveret hun bliver, des større bliver risikoen i denne gribende konspirationshistorie.