Faraway Downs
Historien centrerer sig om en engelsk aristokrat, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman), der rejser om på den anden side af jorden for at konfrontere sin utilregnelige mand og sælge et usædvanligt aktiv: en kvægranch på 400.000 hektar i den australske outback kaldet "Faraway Downs."
I 1939 rejser den engelske aristokrat Sarah Ashley Jorden rundt for at konfrontere sin mand.
Sarah og Drover må overliste Carney ved kajen i Darwin for at få en kvægaftale i stand med hæren.
Nullah står splittet mellem trygheden ved en familie og sin kulturarv og må træffe et svært valg.