Komedie, Animation
Stakkels Rex, alt legetøjet synes, han er en lyseslukker. Men da Bonnie tager ham med i badet, går han fra at være kedelig til at være en rigtig festabe ved at holde en overdådig badetids-fest!
Stakkels Rex, alt legetøjet synes, han er en festslukker. Men da Bonnie tager ham med i badet, går han fra at være kedelig til at være en rigtig festabe, ved at holde en overdådig badefest! Han er ikke længere en gnavpotte, men kongen af badekarret – den legendariske Partysaurus Rex!