Ferie à la Hawaii
Da Bolette får vinterferie og rejser fra Barbie og Ken, slår det andet legetøj sig sammen for at give dem en perfekt afhopper til Hawaii.
Det er vinterferie for Bonnie, der tager på ferie til Hawaii med sin familie. Legetøjet er spændte på en uge med afslapning, mens Barbie og Ken leger blinde passagerer i Bonnies rygsæk og har planer om at komme med hende på ferie på Hawaii. Bonnie efterlader sin rygsæk derhjemme, og Ken indser skrækslagen, at de ikke kommer til Hawaii. Barbie afslører for Woody, at Ken planlagde deres første kys på en strand ved solnedgang. Dette inspirerer Woody, Buzz og resten af Bonnies legetøj til at gå ud og genskabe Hawaii for de to.