I dette vanvittige komedie-eventyr må den impulsive drømmer (Amy Schumer) og hendes overforsigtige mor (Goldie Hawn) arbejde sammen for at overleve, da deres ferie udvikler sig dramatisk. Kan de slippe helskindede ud af det vilde eventyr, de er havnet i?
Da den spontane dagdrømmer Emily Middleton (Amy Schumer) bliver droppet af sin kæreste aftenen før, de skulle af sted på en eksotisk ferie, overtaler hun sin meget forsigtige mor, Linda (Goldie Hawn), til at rejse med hende til paradis. Emily og Linda må overkomme deres forskelligheder som mor og datter.