Walk the Line
Sanger. Rebel. Fredløs. Helt. Med sine besnærende rytmiske akkorder, sit stålsatte blik og en stemme så mørk som natten revolutionerede "Manden i Sort" musikken – og blev den legende, som blev et amerikansk ikon. Golden Globe-vinder Joaquin Phoenix og Reese Witherspoon spiller (og synger) som Johnny Cash og June Carter i denne inspirerende sande historie om én mands urokkelige hengivenhed til sin egen lyd, sit budskab og til sit livs kærlighed.