Fantastic Lies
Den 13. marts 2006 holdt Duke Universitys lacrossehold en fest. Det, der skete der, blev et mareridt, som ændrede liv, ødelagde karrierer, plettede en skoles ry og endda satte sportens fremtid på Duke i fare.
Nogle lacrossespillere fra Duke University fik en dårlig idé den 13. marts 2006. De inviterede to strippere til en holdfest. Det, der skete, blev et mareridt, som ændrede liv, ødelagde karrierer, plettede et universitets ry og endda satte sportens fremtid på skolen i fare. Den dag i dag, ti år senere, får Duke lacrosse-skandalen nerver på højkant langt ud over Durham, N.C.