Iwájú: A Day Ahead
Gennem en dokumentar filmet på tre kontinenter, deler Iwájú: A Day Ahead historien om de tre stiftere af det panafrikanske tegneseriefirma, Kugali, der gjorde deres drøm til virkelighed ved at skabe en original animationsserie med Walt Disney Animation Studios. Skabt af det ABC News Studios og Walt Disney Animation Studios hold, der også gav dig Into the Unknown: Making Frozen 2, viser denne dokumentar, at alt er muligt, når talenter møder muligheder.