Booba
Booba er nysgerrig og charmerende som et femårigt barn. Han udforsker verden med glæde og undren - uden vrede. Ingen ved, hvor han kommer fra, men han har tydeligvis misset de sidste 100 års udvikling. Hans klodsede bevægelser kombineret med en stærk trang til at lære mere skaber ofte sjove situationer!
Booba er nysgerrig og charmerende som et femårigt barn. Han udforsker verden med glæde og undren - uden vrede. Han taler ikke, men bruger lyde til at udtrykke følelser.
Ingen ved, hvor han kommer fra, men han har tydeligvis misset de sidste 100 års udvikling. Med uendelig energi udforsker han moderne steder. Hans klodsede bevægelser kombineret med en stærk trang til at lære mere skaber ofte sjove situationer! Boobas nysgerrighed er dog ikke tilfredsstillet endnu, så hans eventyr fortsætter i de kommende afsnit.
Booba, Loola og vennerne fejrer påske, jagter farverige æg og finder en stor overraskelse!
I et 3D-puslespil finder Booba og Loola nye verdener og hemmeligheder i et spændende eventyr!
Vampyr-Booba kan ikke sove! Larm og en drilsk flue holder ham vågen og skaber det rene kaos!
Loola får et magisk armbånd, rejser gennem verdener, møder venner og spreder sjov!
En trist Loola åbner en magisk portal fra sin tegneserie – og et fantastisk eventyr begynder!
Fremtids-Booba drager gennem jungler for at finde det legendariske ostetræ og dets hemmelighed!
Boobas bamse Teddy bliver levende og flyver gennem portaler — så Booba følger ham til nye verdener!
Underlige lyde skræmmer Booba og hans venner på halloween. Hvem tør kigge ind i skabet?