Princes of the Palace
Følg de kongelige britiske prinser gennem indsigtsfulde interviews med kongelige biografer. Lær, hvordan hver generation af prinser bliver forberedt på pligten i vores evigt skiftende verden fra de insidere, der kender dem bedst.