Den hvide ulvs kongerige
National Geographics opdagelsesrejsende og fotograf Ronan Donovan rejser til det afsides og majestætiske Arktis for at finde den legendariske polarulv. Disse ulve har sjældent set mennesker og er frygtløse og frie. De giver os en chance for at lære mere om disse mystiske rovdyr og deres tætte familierelationer og for at komme dem nærmere end nogensinde.
Ronan finder en ulvefamilie, der nok aldrig har set mennesker, men vil de finde sig i ham?
Flokken er på jagt inden vinteren, men en mystisk forsvinden er en stor udfordring.