Angry Birds Makerspace
Velkommen til Angry Birds MakerSpace, et værksted, hvor fugle og grise eksperimenterer med de nyeste gadgets og trends inden for medier og teknologi.
Film: den perfekte måde at gå på vilde eventyr, som man aldrig ville turde det i virkeligheden.
Chuck har fundet et lifehack til sin træning i fitnesscenteret, og han ser sig aldrig tilbage.
Sikkerheden er i top hos MakerSpace HQ, og disse ansigtsgenkendelsesporte er det næste skridt.