Angry Birds Stella
Tag med Stella og hendes frygtløse flok på vilde eventyr i deres helt egen serie!
Stakkels Handsome Pig. Han prøver ihærdigt at imponere Gale, men hun er bare ikke interesseret.
Gale vender tilbage til Golden Islands vulkan for at finde en værdifuld artefakt.