Culprits
Familiefaren Joe Petrus udlever den amerikanske drøm med sin forlovede og sine stedbørn. Men uden familiens kendskab var Joe involveret i en mystisk forbrydelse for tre år siden, og nu er hans farlige fortid ved at indhente ham. Da en morder begynder at have banden bag forbrydelsen som mål, indser Joe, at det kun er et spørgsmål om tid før hans familie bliver målet. Han vender tilbage til London, for at opspore sin gamle bande og finde ud af hvem, der kommer efter dem.
Joe udlever drømmen men skjuler en farlig hemmelighed, og hans fortid er lige ved at indhente ham.
Mens Joe's løgne tager til afslører et flashback et chokerende nyt medlem af The Culprits.
Specialist får uventet besøg, og Joe starter en mission for at neutralisere den fremtonende trussel.
Efter genforeningen rejser Joe og Officer til Frankrig for at finde morderen, før han finder dem.
Morderen nærmer sig the Culprits, og hans motiver bliver klarere. Men hvem arbejder han for?
The Culprits gør en chokerende opdagelse, og fælden, sat for morderen, tager en mørk drejning.
The Culprits er i undertal, og en skrækslagen Joe bliver præsenteret for en umulig beslutning.
Joe prøver at manøvrere Dianne i en fælde, og hans families skæbne hænger i en tynd tråd.