Turner & Hooch
Scott Turner (Tom Hanks) er en overdrevent renlig detektiv, der får sit liv vendt på hovedet, da han skal danne par med en beskidt køter ved navn Hooch. Hooch er ikke just menneskets bedste ven, for han smadrer hans hjem, karriere og spirende romance. Dette hylende morsomme umage par ender med at skabe et venskab helt uden lige.