Jack
Favoritkomikeren Robin Williams spiller den drilske tiårige, der opfører sig som alle andre drenge på sin alder - blot i en voksen krop. Det er latter uden ende, da Jack sætter ud på sit unge livs største eventyr… femte klasse.
Favoritkomikeren Robin Williams spiller den drilske tiårige, der opfører sig som alle andre drenge på sin alder - blot i en voksen krop. Det er latter uden ende, da Jack sætter ud på sit unge livs største eventyr… femte klasse. I sin vildeste rolle nogensinde tager Williams dig med på en morsom rejse, når Jack udforsker op- og nedture i livet fra et barns synspunkt.