Pitch Perfect 2
Beca (Anna Kendrick), Fede Amy (Rebel Wilson) og Barden Bellas er tilbage for at sætte gang i verden! Efter en skandale truer med at sætte en kæp i hjulet for dem i deres sidste år på Barden, er de forsvarende mestre for tredje år i træk nu bange for, at de har mistet deres harmoni for evigt. Med én chance tilbage for at rette op på deres arv står de over for den skrappeste konkurrence, der findes: Den tyske supergruppe Das Sound Machine i kampen om retten til at vinde verdensmesterskabet A Cappella i København. Det kræver søsterskabets evner, så de kan finde deres stemme og se, hvad der skal til for at nå verdens bedste toner!