Pitch Perfect 3
I sidste ombæring af den populære filmtrilogi vender alle Bellas tilbage. Efter at have vundet VM bliver The Bellas skilt ad, og de opdager, at der ikke er nogen udsigter til jobs ved at kunne lave musik alene med munden. Men da de får chancen for at blive genforenet på en europæisk USO-tur, samles den herlige gruppe af nørder en sidste gang -- og det fører til musik og tvivlsomme beslutninger.