Twilight of the Yakuza
Yakuza er en døende race. Deres medlemmer bliver ældre, og regeringen har indledt en kampagne for at udrydde dem. Men hvem er Yakuza? Nationens kræftsvulst eller en nødvendig ondskab i et land med en af verdens laveste kriminalitetsrater?