I Love You, Beth Cooper
Da en nørd under sin afgangstale indrømmer sin kærlighed til skolens cheerleader, reagerer hun ved seksuelt at håne ham ved at provokere sin jaloux kæreste til at forfølge ham i en række vilde jagter og voldelige konfrontationer under afgangsfesterne.
Denis Cooverman (PAUL RUST), der skal holde afgangstalen på Buffalo Grove High School, har haft en flot akademisk karriere... i hvert fald på papiret. Som en dygtig studerende, en samvittighedsfuld ung gentleman og en åbenlys kæmpenørd har Denis spillet sikkert og er nået hele vejen til dimissionen uden nogensinde at have oplevet nogle af glæderne ved en videregående uddannelse: Bryde udgangsforbud, ødelæggelse af ejendom, overforbrug af alkohol, slåskampe, sene nætter, hurtige biler eller hurtigere kvinder (eller faktisk bare kvinder generelt). Men alt dette vil snart ændre sig, når han udtrykker de fem små ord: "JEG ELSKER DIG, BETH COOPER." Det ser ud til, at Denis har holdt på en hemmelighed i seks år, et kronisk tilfælde af l'amour fou for Beth (HAYDEN PANETTIERE), en af de mest populære piger på skolen, der har siddet ved bordet lige foran ham i flere år (gudskelov for alfabetisk rækkefølge!). Og takket være sin farverige bedste ven, Rich (JACK T. CARPENTER), er Denis blevet lokket til at fortælle sandheden og erklære sin kærlighed under sin afgangstale – og samtidig afsløre flere skjulte sandheder fra afgangsklassen. Hans forlegenhed er imidlertid kortvarig, da treenigheden - Beth og hendes to bedste venner, super-bitchy Cammy (LAUREN LONDON) og super-løs-på-tråden Treece (LAUREN STORM) – dukker op til hans og Richs dimissionsfest. Desværre for Denis dukker Beths tyknakkede, militær-aspirant kæreste Kevin (SHAWN ROBERTS) også op med to lige så truende venner med tocifrede IQ på slæb. Da der først bliver lovet tæsk og lukket op for "du fornærmede min kvinde!"-slusen, kommer Beth dem til undsætning og Denis, Rich, Cammy og Treece kører væk i hendes Cabriolet. Mens jagten fortsætter fra solnedgang til solopgang, indser Denis, at hans lille tale har givet anledning til en af de vildeste, mest begivenhedsrige, sjoveste og mest afslørende nætter i hans liv.