Can't Buy Me Love
Tørvetrilleren Ronny Miller er hemmeligt forelsket i Cindy Mancini – skolens pæneste og mest populære pige. En dag, da Cindy er havnet i en svær situation, dukker Ronny op og redder hende. Til gengæld skal Cindy ”spille” Ronnys kæreste, da han håber på at Cindys popularitet kan smitte af på ham.
Tørvetrilleren Ronny Miller er hemmeligt forelsket i Cindy Mancini – skolens pæneste og mest populære pige. En dag, da Cindy er havnet i en svær situation, dukker Ronny op og redder hende. Til gengæld skal Cindy ”spille” Ronnys kæreste, da han håber på at Cindys popularitet kan smitte af på ham. Men planen går i stykker, da Ronny bliver frygtelig overlegen, så både hans gamle venner og Cindy ender ude i kulden. Ronny indser, at det er let at købe sig til popularitet – mens det er præcis det modsatte, når det gælder kærlighed...