Agents of S.H.I.E.L.D.
Et udvalgt team af agenter fra den verdensomspændende organisation S.H.I.E.L.D. efterforsker forunderlige og underlige fænomener i hele verden for at beskytte det ordinære fra det ekstraordinære.