Trevor: The Musical
“Trevor: The Musical” er en sjov og meget rørende historie om det charmerende 13-årige livstykke med en levende fantasi. Da en pinlig hændelse på skolen pludselig sætter ham i det forkerte rampelys, må Trevor kæmpe med sin egen identitet og beslutte sig for, hvordan han passer ind i en udfordrende verden. Musicalen indeholder skildring af selvmord og bør derfor ses med omtanke.
Året er 1981. Vi befinder os i Amerika, og den 13-årige Trevor Nelson prøver at navigere gennem ungdomslivet i en forstad, mens han drømmer om et liv i showbusiness. En pinlig hændelse på skolen sætter ham i rampelyset af de forkerte årsager, og Trevor må samle sig mod til at skabe sin egen vej.
Filmen, der er optaget på Stage 42 i New York i Januar 2022, gør det muligt for seere i hele verden at opleve denne inspirerende og enestående musical.