The Chi
The Chi er en højaktuel ungdomsdramaserie, der tager udgangspunkt i en gruppe borgere, der tilfældigt knyttes sammen, men som bliver tæt forbundet af et fælles behov for relationer og frelse.
Emmett, Kiesha og Nuck forsøger at finde deres nye indbyrdes balance som medforældre.