The Drop: A Snowfall Saga
"The Drop: A Snowfall Saga" følger Wanda Bell og Leon Simmons i 90'ernes Los Angeles, hvor westcoast-rap vokser frem i kølvandet på crack-epidemien. Ambitioner, loyalitet og overlevelse kolliderer, når alle satser alt for at skabe noget, der varer ved.