I am Groot
Den ballademagende kvist vender tilbage med spilopper i anden sæson af "I Am Groot". Denne gang udforsker Baby Groot universet og hinsides ombord på Guardiansenes rumskibe, og kommer ansigt til ansigt eller næse til næse med nye og farverige skabninger og miljøer.
Den ballademagende kvist vender tilbage med spilopper i anden sæson af "I Am Groot". Denne gang udforsker Baby Groot universet og hinsides ombord på Guardiansenes rumskibe, og kommer ansigt til ansigt eller næse til næse med nye og farverige skabninger og miljøer. Vin Diesel vender tilbage til galaksen som Groots stemme i fem helt nye kortfilm, som er skrevet og instrueret af Kirsten Lepore.
Groot falder over et mærkeligt æg og adopterer det lille væsen, der klækker derfra.
Da Groot får lugtesans, lærer han ikke at stikke sin nye næse ind der, hvor den ikke hører hjemme.
Groot bygger en snemand af skrammel og skaber en ustoppelig snemandsrobot, der skaber kaos.
Groot gennemsøger febrilsk skibet efter mønter, mens en intergalaktisk isbil nærmer sig.
Groot lander midt i et gammelt tempel med en profeti, han skal opfylde, for at redde universet.