Secret Invasion
I Marvel Studios' nye serie Secret Invasion, der foregår i nutidens MCU, får Nick Fury nys om en invasion af Jorden planlagt af en fraktion af formskiftende skruller. Fury slutter sig til sine forbundsfæller Everett Ross, Maria Hill og skrullen Talos, der har skabt sig et liv på Jorden, og sammen kæmper de mod tiden for at forhindre den forestående skrull-invasion og redde menneskeheden.