Edward Saksehånd
Der var engang en ung opfinder, der opfandt en charmerende ung mand ved navn Edward. Men opfinderen døde, før han kunne færdiggøre Edward, der havde skarpe sakse i stedet for hænder. Edward var trist og ensom, indtil en venlig, kvindelig kosmetiksælger inviterer ham til at bo hos sig i det fantastiske land, Suburbia.