Tim Burton’s The Nightmare Before Christmas
Kom ind i en usædvanlig verden med magi og under, hvor hver helligdag har sin egen jord. Dette er den hjertevarme fortælling om Jack Skellington, Den Store Græskarmand fra Halloween Town. Han keder sig i sin gamle skræm-og-skrig-rutine og længes efter at sprede juleglæde. Men hans muntre mission sætter julemanden i fare, og kludedukken Sally, der elsker ham, må træde til.