Cheetahs Up Close with Bertie Gregory
Bertie indhenter det hurtigste dyr på landjorden: geparden. Mens de jager og opdrager deres unger, afslører Bertie deres skjulte udfordringer.
Bertie ankommer til Serengeti, da den spektakulære gnuvandring går i gang. Han er her for at filme det hurtigste dyr på landjorden: geparden. Da han nærmer sig en mor, der passer sine små unger, og en ung gruppe hanner, der gennemfører fantastiske jagter som et hold, lærer han om de uventede udfordringer, arten står over for.