Fantasía
Søskendeparret Amaia og Aitor, begge nær de halvtreds og barnløse, genforenes med deres pensionerede forældre på et familiekrydstogt ved navn Fantasía. På det tilsyneladende tidløse hav konfronterer de en fælles fortid og divergerende fremtider, mens virkelighedens ubønhørlige tidevand afventer deres tilbagekomst.