La curva de la felicidad
En mand, ødelagt af sin skilsmisse, kæmper med at sælge sin lejlighed, ude af stand til at give slip på minderne. Han mødes med tre andre med midtvejskriser for at beslutte lejlighedens skæbne. Uventet danner de en familie og finder gensidig støtte i deres fælles udfordringer.