Posthunden
Pluto presses i tjeneste til at levere en sæk post til en fjern arktisk forpost, hjulpet af en legesyg snehare.
Da en pilot må vende om grundet et uvejr, kaster han posten ned i en fjern forpost, hvor den kan leveres med hundeslæde. Posen lander på Pluto, og han sætter sig for at levere posten. Han forsinkes konstant af en kanin, men i sidste ende hjælper kaninen Pluto med at levere posten.