Plutos sweater
Minnie Mouse strikker en sweater til Pluto. Da hun giver ham den på, vil Pluto gøre alt for at få den af, og han får den til sidst krympet til at passe til Figaro.
Minnie Mouse strikker en sweater til Pluto. Da hun giver ham den på, vil Pluto gøre alt for at få den af. I forsøg på at fjerne den, gør Pluto den våd, og den krymper. Minnie bliver vred, men indser, at den er den perfekte størrelse til den drilske Figaro.