Doctor Odyssey
Den intense lægeserie "Doctor Odyssey" er udtænkt af den geniale Ryan Murphy. Max (Joshua Jackson) er den nye læge ombord på et luksuskrydstogtskib, hvor personalet arbejder hårdt og fester endnu hårdere. Det er alle mand på dæk, når Max og hans lille men dygtige hold af læger håndterer unikke lægelige kriser og hinanden mange mil fra land.