Wendy Wu: Homecoming Warrior
Wendy Wu har kun én ting i tankerne: at blive årets dronning til ballet. Men da en mystisk kinesisk munk ved navn Shen ankommer, vender han op og ned på hendes verden.
Wendy Wu har én ting i tankerne: at blive årets dronning til ballet. Men da en mystisk kinesisk munk ved navn Shen ankommer, vendes hendes verden på hovedet. Som om lektier, en lækker kæreste og konkurrence til skoleballet ikke er nok, skal hun træne sit sind, krop og ånd med Kung Fu. Opdager Wendy sin indre kriger og lærer, hvad der er vigtigt i livet?