Mysterie
Den 13-årige fashionista Lexy Gold (Lindsay Lohan) er stolt af sin sladderspalte. Men hun har måske fundet århundredes historie, da hendes engelsklærer, hr. Walker, forsvinder. Da efterforskningen bliver farlig, må hun og hendes venner finde ud af, hvad der virkelig skete med hr. Walker og redde ham, før det er for sent.