Invisible
Baseret på romanen af Eloy Moreno. Capi, en helt normal 12-årig dreng, kommer ud for en forfærdelig ulykke, der giver ham posttraumatisk stress. Hverken skolen, hans venner eller familie kan forklare, hvad der skete. Men psykologen, der behandler ham, er fast besluttet på at grave i hans historie for at finde ud af, hvorfor han endte i denne situation.
Baseret på romanen af Eloy Moreno. Capi, en helt normal 12-årig dreng, kom ud for en forfærdelig ulykke, der har givet ham posttraumatisk stress. Hverken skolen, hans venner eller familie kan forklare, hvad der skete. Men psykologen, der behandler ham, er fast besluttet på at grave i hans historie for at finde ud af, hvorfor han endte i denne situation. Lidt efter lidt begynder Capi at stole på ham, så han fortæller ham om evnen til at blive usynlig, og at de forfærdelige mareridt, der plager ham hver nat, har en forbindelse til de monstre og den drage, der hjemsøger ham.
Capi kommer ud for en ulykke, der giver ham PTSD samt evnen til at blive usynlig.
Capi fortæller sandheden om ulykken. Lærerinden afslører mysteriet om dragen, hun har på ryggen.